Եկեղեցի չես գնացել, որովհետև հավա՛տք չես ունեցել

Աշխարհիկ կյանքում զոհ խաղալու դերով Նիկոլ Փաշինյանը երկիրը հասցրեց վտանգավոր եզրագծի՝ պատերազմի խայտառակ պարտություն, մարդկային ու տարածքային ծանր կորուստներ, պետականության թուլացում։ Այդ ամենից հետո նույն հոգեբանական մեխանիզմը տեղափոխում է հոգևոր դաշտ։ Նորից նա մտնում է զոհի ամոթալի կարգավիճակի մեջ։

Ասում է՝ Եկեղեցի չեմ գնացել, որովհետև Կաթողիկոսը «ամենամեծ աղանդավորն» է։ Տեսեք՝ ինչ հարմար զոհի պատմություն է․ խեղճը, պարզվում է, կաթողիկոսի ու հոգևոր հայրերի պատճառով է Եկեղեցուց հեռու մնացել։ Բայց զոհի բարդույթ ունեցող մարդը միշտ նույնն է անում՝ մեղադրում է ուրիշներին, իրեն դնում է պատասխանատվությունից դուրս։

Երբ ասում է, թե իրեն «եկեղեցուց վանել են», նա իր անձնական որոշման պատասխանատվությունը տեղափոխում է ուրիշների վրա։ Մինչդեռ հավատքը չի դադարում գոյություն ունենալ, որովհետև ինչ–որ հոգևորական քեզ դուր չի եկել։ Դու Եկեղեցի չես գնացել ոչ թե կաթողիկոսի պատճառով, այլ որովհետև դա քո հավատքի ընտրության հարցն էր։ Եվ այդ ընտրությունը հավատք չունենալն էր։

Երբ հոգևորականները չեն համաձայնում նրա քայլերի հետ, նա դա ներկայացնում է որպես իր «վնասվածության» կամ «վանված լինելու» ապացույց։ Այս դիրքով նա ամրապնդում է սեփական զոհի կերպարը՝ խուսափելով պատասխանատվությունից և հասարակությանը պարտադրելով ընդունել իր հուզական արդարացումը որպես փաստ։
Լսենք իրեն․ «Նրանք շատ են խոսում աղանդավորության մասին, բայց ամենամեծ աղանդավորը Կտրիճ Ներսիսյանն ու նրա նեղ շրջապատն են։ Դա հավատի եղծումն է, հավատը նենգափոխելն է, հավատը նվազեցնելն է, մարդուն հավատից հեռացնելն է»։  Այստեղ գործ ունենք հասկացության բացահայտ խեղաթյուրման հետ։ Աղանդը դոգմատիկ շեղում է, ուսմունքային հակադրություն ընդունված հավատքին, նոր «ճշմարտության» քարոզ։ Կաթողիկոսն ու Սուրբ Սինոդը չեն քարոզում այլ ուսմունք, այլ գործում են նույն դավանանքի շրջանակում։ Փաշինյանն այստեղ «աղանդ» բառը օգտագործում է ոչ թե աստվածաբանական, այլ վիրավորական իմաստով։ Սա մտավոր անազնվություն է։ Կաթողիկոսին և Սինոդին «աղանդավոր» կոչելը վերլուծություն չէ, այլ բառի բռնաբարում։ Աստվածաբանական տերմինի քաղաքական օգտագործում՝ Եկեղեցին վարկաբեկելու նպատակով։

Ավելի ազնիվ կլիներ ասելը՝ Եկեղեցի չես գնացել, որովհետև հավատք չես ունեցել։ Իսկ հիմա իշխանական լծակներով ու ցուցադրական քայլերով մտնում ես սրբազան դաշտ՝ մոլորված մարդկանց հավատքը խեղաթյուրելու և հասարակությունը հերթական բաժանման տանելու համար։


Հասմիկ Բաբաջանյան

«Հրապարակ օրաթերթ»

դիտվել է 235 անգամ
Լրահոս
Սամվել Շահրամանյանին հրավիրել են հարցաքննության Բաքվի դատարանում շինծու դատավարություն է․ Կարեն Ավանեսյանը ցուցմունք է տվել Իրանը դեմ է «Զանգեզուրի միջանցքին»․ անվտանգության լուրջ ռիսկեր կան ԱԺ-ում 1 ամսում 2 անգամ պարգևատրում են ստացել «Թրամփի ծրագիրը» գործնականում նույնն է, ինչ «Զանգեզուրի միջանցք»-ի նախագիծը. Վելայաթի Մինչ Նիկոլ Չեմբերլեն Փաշինյանը շարունակում է պառակտել ժողովրդին, հարևան թշնամի երկրի նախագահն ասում է… . Արսեն Օհանյան «Թուրքիան Իսրայելի թշնամին է». Նյու Յորքում Թել Ավիվի գլխավոր հյուպատոս Ձերբակալվել է Լոս Անջելեսում սպանված Ռոբ Ռայների որդին «Լեռնային Ղարաբաղից տեղահանված անձանց աջակցությունը 2026 թվականին կշարունակվի». «Русский дом» Ջուր հավաքեք․ 1 օր ջուր չի լինի Եկեղեցին պատրաստ է տառապել, բայց ոչ՝ ձևափոխվել ըստ ժամանակի և պարտադրանքի. Հայր Ռուբեն Նարեկ սրբազանը՝ Փաշինյանի հետ հանդիպման շտապած հոգևորականների մասին Մուտանտների իշխանությունը բարբաջում է «հիբրիդային» սպառնալիքներից․ Արմեն Աշոտյան ԵՄ–Փաշինյան «գործարքը». մոլդովական սցենարը Հայաստանում Ինչպե՞ս կարելի է տոկալ խավարի դեմ, երբ ավելի դյուրին է մեղքին ու արատին տրվելը․ Հայր Շնորհք աբեղա Եկեղեցի չես գնացել, որովհետև հավա՛տք չես ունեցել ՊԵԿ-ը՝ «Զվարթնոց» օդանավակայանում տեղի ունեցածի մասին «Թափառող հավատացյալների հոտը», որոնց կարելի է մի վինետկայի մեջ տեղավորել, ի՞նչն է ծափահարում. Լիլիթ Գալստյան Աբսուրդ է, իրավաբանություն գոյություն չունի․ Միքայել Սրբազանի համար պահանջում են Գյումրու համայնքապետարանը՝ տոնածառի շուրջ բարձրացած աղմուկի մասին Համբարձումյանի նկատմամբ պատիժներ նշանակելով ցանկանում են համաներման ակտից օգտվելն անհնարին դարձնել Իշխանական ճնշումը բերում է պառակտում, ընդվզում, իսկ վերջում՝ օրինական կաթողիկոսի պարտադիր վերադարձ Ռեժիմն արտաքին օգնություն է խնդրել ընտրություններում հպարտ քաղաքացիներին հաղթելու համար. քաղաքագետ
Ամենաընթերցվածները
Շուտով
Դեկտեմբերի 16-ին՝ ժամը 12։00-ին, Հայելի ակումբի հյուրն է Ռուզան Ստեփանյանը Դեկտեմբերի 16-ին՝ ժամը 14։00-ին, Հայելի ակումբի հյուրն է Երվանդ Բոզոյանը Դեկտեմբերի 16-ին՝ ժամը 13։00-ին, Հայելի ակումբի հյուրն է Նարինե Դիլբարյանը Դեկտեմբերի 15-ին՝ ժամը 14։30-ին, Հայելի ակումբի հյուրն է Խաչիկ Մանուկյանը Դեկտեմբերի 15-ին՝ ժամը 12։00-ին, Հայելի ակումբի հյուրն է Նաիրա Զոհրաբյանը Դեկտեմբերի 15-ին՝ ժամը 11։00-ին, Հայելի ակումբի հյուրն է Լարիսա Ալավերդյանը Դեկտեմբերի 12-ին՝ ժամը 15։00-ին, Հայելի ակումբի հյուրն է Հենրիխ Դանիելյանը Դեկտեմբերի 12-ին՝ ժամը 12։00-ին, Հայելի ակումբի հյուրն է Զարուհի Փոստանջյանը Դեկտեմբերի 12-ին՝ ժամը 13։00-ին, Հայելի ակումբի հյուրն է Հայկ Այվազյանը Դեկտեմբերի 12-ին՝ ժամը 11։30-ին, Հայելի ակումբի հյուրն է Վոլոդյա Հովհաննիսյանը
Հետևեք մեզ Viber-ում https://cutt.ly/5wn8sJBS
Hayeli.am